Завършвам мазето на моята къща в Северна Вирджиния от 1937 г. и четох за проблемите с изолацията, докато не ослепя, особено дискусията по тази тема, http://www.bobvila.com/BBS/Basement_and_Attics/2342/2342/flat-page1.html.
Имам един въпрос и ето основните факти:
Моето частично мазе под клас е относително сухо, тъй като няма вода. Също така, няма входяща влага от пода (направена е пластмасова лента към пода и няма конденз). Стената, която е под клас, има малка лента от мухъл (прибл. 6 инча височина), която е била там от години, без да става по -малка или по -голяма. Също така, първоначално през лятото беше влажно, тъй като задната врата и вратата към гаража не се запечатваха добре. Реших това миналата година и си купих овлажнител, който поддържаше влажността на около 50% през цялото лято. Не знам дали мухълът е причинен от влажността или влагата, проникваща от земята, но предполагам, че е и двете. Drylok на стената не е опция, тъй като първоначалният собственик е боядисал стената и разбирам, Drylok трябва да бъде нанесен върху небоядисан блок. Почистих матрицата с белина и тя не е дошла, но подозирам, че ще отнеме известно време да се появи отново, дори и да е от проникващата в стената влага (подозирам, че сухият зимен въздух забавя растежа му и го държи под контрол всичко това години).
орел
19:16 | 27.12.04
Член от: 27.11.04
172 публикации през целия живот
само коментар за въздушната междина зад стената на шипа. ако няма изолация зад вашите шипове, тогава се създава конвекционен контур, който може да причини студ и влага да се утаят в дъното на стената. студен въздух пада, топъл въздух се издига. щях да сложа стиропор (1 инч) към стената, след което да обвържа стената с плоски 2 на 4, за да побере 1 и половина инч стиропор между плоските шипове) пробийте винтове за бетон, за да задържите. след това 6 мили пароизолация за истинско уплътняване на стената от вътрешната влага (забележка: на незавършените краища трябва да запечатате отвора с акустичен уплътнител, плюс пароизолация на гредите с джанта с r20 изолация). това няма да създаде никаква органична материя, за да се задържи плесента.
и поставете стиропора до върха на бетона. влагата ще избяга отвън, ако не е заровена над типичните 8 инча под первазите. и обичайното за земята, наклонена от основата.
ох и четенето на този пост е, че има система от пластмаса срещу основата до нивото на почвата отвън (за да позволи на влагата да излезе от основата отгоре). след това пластмасата се увива около дъното на стената на шипа и нагоре от вътрешната страна до горната част на стената на шипа/гредите.
и никога не използвайте катран от черна основа от вътрешната страна. това е външен продукт.
Джеймс Патрик
06:03 ч. | 28.12.04
Член от: 26.02.01
35 публикации през целия живот
theeagle, благодаря за отговора. Имам няколко последващи въпроса. Изглежда, докато описвате система, която елиминира въздушна междина между фундаментната стена и топлата страна на стената, която от своя страна излъчва органични вещества, върху които може да расте мухълът. Но ако 6 -милиметровата пароизолация е от топлата страна на стената на шипа, не осигурява ли това мухъл с дървото, върху което да расте?
Споменавате също „ако няма изолация зад шиповете, тогава се създава конвекционен контур, който може да накара студа и влагата да се утаят в в дъното на стената. "Съгласен съм с това твърдение, но там моят пост се основава на други два факта, които пропуснах, които биха могли да повлияят на конвекцията/кондензацията въпроси. Първо, къщата се намира на склон, така че независимо от това как оценявам двора, ще има потенциал за влага от нагоре. Също така къщата е на почти 70 години и въпреки че имам запечатани търговски обекти и т.н. това е всичко друго, освен стегната къща. В резултат на това изглежда, че винаги ще има известно количество циркулация на въздуха в мазето, дори във въздушната междина (или плик, както видях да се споменава), особено след като изсушителят ще работи в лято.
Оценявам много вашето мнение и допълнителни коментари, които можете да добавите към моите проблеми. Искам да се уверя, че този проект ще продължи толкова дълго, колкото и останалата част от къщата.
Анонимен
18:41 | | 28.12.04
пароизолацията е от „топлата страна през зимата“, за да запази влагата от къщата да попадне в стената. влагата от основата е друг въпрос, който може да бъде труден, ако фондацията тече от време на време. но липсата на изолация от фибростъкло в стената за събиране на влага винаги е бонус.
някои хора ще поставят метални шипове в мазето, но тези шипове могат да ръждясват с течение на времето.
нещо е винаги, ако правите или не оставяте празнина, след като веднъж гипсокартон, всяка влага в стената никога няма да бъде известна, освен ако не излеете струйка вода от дъното. някои хора с нови жилища ще изчакат една година, за да завършат мазето, за да се уверят, че няма течове. друга алтернатива (макар и по -скъпа) е да изкопаете отвън и да поставите водоустойчива мембрана отвън (гума или тежка пластмасова мембрана с трапчинки). но повечето хора не са склонни да разкъсат 70 -годишен двор и всякакви веранди по пътя.
ако сте загрижени за проблем с водата, можете да направите като част от това, което предлага "homebild" с тежката пластмаса с трапчинки върху фундамент отвътре (plantin е едно име), започващ 8 инча надолу върху основата и след това отидете с вътрешна дренажна плочка (отворете бетонен ръб, поставете дренажна плочка и чакъл, пъхнете пластмасата надолу в изкопа и повторно бетон, и накарайте плочката да отиде до възможен подов дренаж). тогава няма бъдещи притеснения за изтичане на вода през основата и причиняване на проблеми с водата в рамкирана стена (пролуката в горната част ще позволи на вътрешната влага, която влиза в стената, да се изпари навън Горна част). ако бетонът ви е стар и тънък, това не е твърде трудна работа.
има много методи навън. и всичко зависи от основата и от изтичане от нея.
късмет...
орел
19:43 | 28.12.04
Член от: 27.11.04
172 публикации през целия живот
Знам, че пластмасовият не е най -добрата алтернатива, но четейки поста
http://www.bobvila.com/BBS/Basement_and_Attics/2342/2342/flat-page1.html
показва, че много хора имат проблеми с мазето и всякакви методи, за да го излекуват, когато завършват мазето. а някои не толкова добри.
дори новите къщи не са запечатани правилно, тъй като градоустроителите/инспекторите не знаят, че основите в крайна сметка ще изтекат с влагозащита. основите трябва да бъдат запечатани с гумена водоустойчива или пластмасова тежка мембрана, за да се предотврати проникването на вода. Видях някои блокови основи, които не са пълни с бетон за здравина, имат малки дренажни тръби в дъното на всяка блокова кухина влиза във вътрешна дренажна плочка в опит да улови изтичането вода.
Джеймс Патрик
04:05 ч. | 29.12.04
Член от: 26.02.01
35 публикации през целия живот
домашно строителство и орел:
Благодаря за приноса и съветите. Homebuild, дори не мислех да се консултирам със строителния код. Имам копие (вярвам, че това е BOCA за моята юрисдикция), така че бих могъл да ви притесня да ме насочите към раздела за разстоянието до стената на шипа и, по -малко важно, забраната за 6 милилитрови листове. Повече от вероятно ще има повече информация, която трябва да знам, преди да финализирам чертежите си за преглед на разрешенията на окръга. (Хората, които имат разрешение за окръг тук, са чудесни за майсторите, които си направят сами и ще помогнат за не толкова очевидните подробности, стига да сте си свършили домашното предварително.)
Още веднъж благодаря за целия принос. Това помага да се насочат онези от нас, които настояват да го направим сами (и да го правим правилно) на правилния път.
BV009651
14:32 | 12/01/15
Планирам да построя стена в мазето си, като прикрепя 2x3 шипове директно върху бетон и след това суха стена отгоре. Те ще бъдат 1 "пролука в долната част между сухата стена и бетонен под и въздушна междина в горната част по незавършените тавански греди. Трябва ли да добавя пластмаса, тъй като не запечатвам нищо? Няма да има изолация, това е чисто естетика.
BV010493
17:25 | 13.02.16
Имаме по -нов дом и гипсокартон в мазето. Започнахме да виждаме мухъл в дъното на гипсокартона, след като затворих вентилационните отвори на климатика миналото лято. Ако изрежа вентилационните отвори в гипсокартона, за да циркулирам въздуха, това ще помогне ли за проблема с мухъл, позволяващ на гипсокартона да диша? Щях да поставя вентилационни екрани за връщане в стената на всеки 8 фута, за да пропуска въздух от дома и зад гипсокартона. Това ще причини ли мухъл или някакви други проблеми?
Благодаря
BV021453
13:32 | 25.01.20
Това е страхотна статия.
Имам въпрос относно моя подход на изолация. Оправих на 4 инча от стената им поради тръба, хоризонтално вървяща.
Мога ли да сложа дъски от пяна и да ги затворя с гипсокартон, оставяйки въздушна междина между плоскостта от пяна и гипсокартона или трябва използвайте необработени фибростъкло, които не докосват бетонната стена, оставяйки въздушна междина между бетонната стена и фибростъкло?
Какъв подход е по -подходящ за моя случай?
Благодаря,
Франк
BV022347
12:51 | | 05/08/20
@Джеймс Патрик.
Ти ли си аз? Единствената разлика е, че навсякъде има прилеп от фибростъкло и няма екструдиран полиуретан.
Единственото, което допълнително правя, е да инсталирам гардероб за псуедо, в който да се помещава изсушител за помежду им. Аз съм в средата на „Направи си сам“, но ми е любопитно дали една голяма единица е достатъчна или като се има предвид обратите на „пространството между“, трябва ли да инсталирам мъничка във всяка стая. Също така любопитно дали някой е имал проблеми с това да изсмуква плаващи парчета фибростъкло. Засега няма отговори никъде.
Имам и малка вратичка за достъп в гипсокартона за най -случайното зъбно колело на маркуча, но в нея ще има и хидрометър, за да мога да проверя нещата.
Също така монтирах моята пластмаса 6mil директно върху цимента, от пода нагоре, и преминах проверка. Предполагам, че от циментовата влага расте някаква плесен или плесен, поне зад пластмасата, нали?
@други.
Всички празнини над, под или в гипсокартона ви ще позволят пространството между тях да диша. Дишането е добро, но също така позволява на звука да проникне в съседни помещения.
Не поставяйте фибростъкло/изолация директно върху цимента. Той не само ще абсорбира влагата, събираща се по стената, но и директно ще събира и конвекционира температурата, срещу която е трябвало да изолирате.
Но независимо от всичко, все пак пуснете изсушители